maandag 21 augustus 2017

Vakantie

In de vakantie periode heb ik nog een paar keer gevist.

Met Peter Linzell ben ik nog in de buurt van Amsterdam aan het vissen geweest op karper. Een mooie stek in de vrije natuur waar genoeg activiteit te zien was lukte het ons niet om een karper te vangen. Alles wat ook maar mis kon gaan ging mis. De gehaakte karpers werden niet gevangen.


Op deze mooie stek werd gevist. Een hengel onder het half vergane bruggetje met een loodje en een hengel onder de eigen kant met een pennetje.

Ook werden nog een paar uurtjes doorgebracht aan een vijver, met kattenbrokken uit blik als aas gevist aan een lichte penhengel. Weer een paar mooie karpers gevangen.


Deze vis was 65 cm groot. En daarmee de grootste van die dag.

Tijdens de vakantie op texel had ik nog wel een kunstaashengel mee maar die heb ik niet gebruikt. De bedoeling was om op zeebaars te vissen met kunstaas.

2 opmerkingen:

  1. Hi Klaasjan, leuk om te horen dat je toch nog gevist hebt. Ik zit in Zeeland van mijn laatste vakantiedagen te genieten en ik moet bekennen dat ik de meegebrachte 24-grammer ook nog niet uit het foedraal heb gehaald... hebben die zeebaarsen even geluk! :-)

    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie stek en een prachtige karper op eveneens prachtig materiaal KJ!
    Groet, Lolle

    BeantwoordenVerwijderen